بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمع‌ کثیری از معلمان

 
کار انتخابات مجلس هنوز تمام نشده است/ مردم با حضور هوشیارانه کار ناتمام را تمام کنند  

رهبر معظم انقلاب در دیدار با معلمان تصریح کرد: ملت ایران روز جمعه یکبار دیگر با حضور در صحنه، هوشیاری، بصیرت و موقع شناسی مثال زدنی خود را در دنیا به نمایش خواهد گذاشت.

 

 

 
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، آحاد مردم، آموزش و پرورش و خود معلمان را به قدرشناسی منزلت و جایگاه معلم توصیه و خاطرنشان کردند: عملکرد صحیح، با تدبیر، و دلسوزانه معلم، قطعاً می تواند بنیان مستحکمی را در جامعه پایه ریزی کند که بسیاری از مشکلات فرهنگی، اخلاقی و رفتاری، در آن حل شده، باشد.
 
 
ایشان افزودند: باید رفتار و صفات ارزشمند شهدا از جمله غیرت، همت، صداقت، سلامت، فداکاری، بینش والا، رفتار نیک با مردم و پدر و مادر،‌ و همچنین دوستان در مقابل چشم نسل جوان امروز قرار داده شود.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مرحله دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزودند: ملت ایران همواره هوشیارانه و در لحظه لازم، کار به هنگام را انجام داده است که نمونه بارز آن حضور گسترده و درخشان مردم در مرحله اول انتخابات مجلس در اسفند ماه بود که این موقعیت شناسی تأثیر خود را هم گذاشت.
 
ایشان با اشاره به تمام نشدن کار انتخابات مجلس نهم، تأکید کردند: ملت ایران با قدم بلندی که در روز جمعه پانزدهم اردیبهشت برخواهد داشت و با حضور در پای صندوقهای رأی و کامل کردن مجلس نهم، بار دیگر موقع شناسی خود را به دنیا نشان خواهد داد.
 
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی جهان ملتها برای دستیابی به موفقیت باید هوشیارانه در صحنه باشند و ظرفیت های خود را به میدان بیاورند، افزودند: به لطف خداوند، ملت ایران، در صحنه حضور دارد و بصیر و موقع شناس است و دشمن خود را هم به خوبی می شناسد و فریب تظاهر ریاکارانه او به دوستی را نیز نمی خورد.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخابات را یکی از مظاهر حضور در صحنه دانستند و خاطرنشان کردند: در شرایط کشمکش میان قدرتهای مادی، ملت ایران برای اینکه بتواند از حقوق خود و نسلهای آینده دفاع کند، باید همواره حضور در صحنه و هوشیاری را حفظ کند.
 
ایشان با تأکید بر اینکه افق آینده برای ملت ایران بسیار روشن است، افزودند:‌ به فضل پروردگار قطعاً فردای ایران اسلامی بهتر از امروز خواهد بود.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد