بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

آرایش جریان‌های سیاسی برای انتخابات 92

               

حجم:12مگابایت  دانلود  مدت زمان:06:18

راهیان نور

سلام علیکم

بالاخره اردوی راهیان نور هم با تمام لذات ، قشنگی‌ها و سختی‌هاش گذشت . دوستان جاتون خالی ، خیلی خوش گذشت . خودتون فکرشو بکنید دیگه! شلمچه و کربلای5 ، معراج و شهدای گمنام تازه تفحص شده ، فکه و یاد شهید آوینی، دوکوهه و گردان تخریب،طلائیه و یاد سه راه شهادت ، هویزه و یاد شهید علم الهدی .... خلاصه خیلی به هممون حال داد.

جا داره همین‌جا از مسئول اردو خانوم کاووسی فر و کلیه دوستانی که به هر نحوی تو برگزاری این اردو نقش داشتن تشکر کنم ، من به نوبه خودم هرجا رفتم یاد همشون بودم ، اجرشون با شهدا ...

دعا کنید سال بعد هم زنده باشیم و بتونیم بریم. اینم چند تا یادگاری:

  


  

  



  

سال 1391 رو به پایان است ، آقاجان کی ظهور میکنی!!!؟؟؟

آســمـان غـرق خــیال اسـت کـجایی آقـا!؟

آخـریـن لـحـظه سـال اسـت کـجـایـی آقـا!؟

یک نفس عاشق اگر بود زمین می فهمید!

عـاشـقی بی تو محال است کـجـایـی آقـا!؟

هدفمندی عدالت در بودجه به نفع آقای «م»

 با شروع دولت دهم و عوض شدن برخی سیاست های احمدی نژاد گفتمان وی هم تغییر کرد تا جایی که رهبری را به نصیحت کردن مسئولین واداشت. اما خبری دیدم که به مقایسه بودجه سال آینده برخی دستگاه ها پرداخته بود و طی آن شاهد افزایش چشمگیر بودجه نهاد ریاست جمهوری و کاهش بودجه دیگر دستگاه ها هستیم.
                           

اگر بودجه این چنین به تصویب برسد رسما بودجه ی دستگاه های نظارتی همچون سازمان بازرسی و دیوان محاسبات کشور که جایگاه اصلی در پیشگیری و کشف فساد دستگاه های اداری را دارند  کاهش پیدا خواهد کرد و باعث تضعیف این سازمان ها خواهد شد.

حال آقای رئیس جمهور اصلا  به اینکه چرا باید بودجه نهاد ریاست جمهوری در امسال که ما در شرایط اقتصاد مقاومتی بودیم اینقدر بالا باشد و در سال منتهی به انتخابات چنین رقم بزرگی(افزایش ۸۲ درصدی نسبت به سال قبل) برای این دستگاه در نظر گرفته شده ندارم و اصلا هم نمی گویم این بودجه برای استفاده انتخاباتی است اما چرا حرف های رهبری را که همین چند روز پیش فرموده اند را به این زودی فراموش کردید:

«چند سال قبل از این، بنده درباره‌ى فساد اقتصادى، به رؤساى قوا نامه دادم. خب، با فساد اقتصادى مبارزه کنید. به زبان گفتن که مطلب تمام نمیشود؛ عملاً با فساد مبارزه کنید. هى بگوئیم مبارزه با فساد اقتصادى. خب، کو؟ در عمل چه کار شد؟ چه کار کردید؟ اینهاست که انسان را متأثر میکند.» بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان ۲۸/۱۱/۱۳۹۱

و شما هم در عذزخواهی تان(که اصلا شبیه عذرخواهی نبود) فرمودید:« اطمینان می دهم که همه تلاش ما به عنوان خادمان ملت ، در مسیر اعتلای کشور و رفع مشکلات کشور خواهد بود و کوچکترین قدمی برخلاف مصالح کشور بر نخواهیم داشت .»

آقای احمدی نژاد چرا وقتی خودتان اینهمه ادعای مبارزه با فساد مالی را دارید و آقا هم درخواست عمل کردن به این ادعا را دارند در عمل اینچنین به عکس عمل می کنید و راه را برای غارتگران بیت المال باز میکنید . ممکن است  بگویید این بودجه انقباضی است  ولی چرا در نهاد ریاست جمهوری که در دست حلقه انحرافی پیرامون شماست بودجه انقباضی نیست.


بعضی ها نیایند انگ های مختلف بزنند که پشیمانم از رای دادن به احمدی نژاد ،هنوز هم اگر بین آن چهار نفر سال ۸۸ بخواهم انتخاب کنم احمدی نژاد رای من است . اما یک نکته ای هم به آقای «م» و اطرافیان متوهمش بگویم که آقا خوب شما را توصیف کرد«شما حاشیه ای بیش نیستید»پس بیهوده دست و پا نزنید.


شادی روح امام و شهدا صلوات

رونمایی از ضریح مطهر امام"ابا عبدالله الحسین علیه السلام"


کربلا!

ما را در خیل کربلائیان بپذیر... بگذار باز نزد تو آئیم و عهد و جان و روح تازه کنیم.

بگذار در حریم کبریائی‌ات شده به قدر چند نوبت بال زدن، پر گشائیم.

بگذار باز نمازمان مبتلای آسمان قبله‌ی خون رنگت شود؛ ای نماز ما به خاکت مبتلا.

پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی‌سر


ارباب ،ضریح نو مبارک

من فعلا نصیحت می کنم

"هوالعلیم" 

 


این کلیپ سه دقیقه‌ای شامل بیانات حضرت امام خمینی رضوان‌الله‌تعالی‌علیه و رهبر انقلاب اسلامی است.