بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر مبارک

          

وقتی باور غالب جامعه، «زن» را مایه عار میدانست و از «دختر» نفرت داشت و حتى آن را زنده به گور میساخت؛ در چنین محیطی، «اسلام» جایگاه انسانى زن را احیاء کرده و او را ریحانه؛ یعنی شاخه گلى ظریف مینامد. یکى از ارمغانهاى زیبای پیامبر، شخصیت دادن به دختر و زن میباشد. بدان حد که پیامبر(ص) میفرمود :

ـ بهترین فرزندان شما، دخترانتان می‌باشند.

ـ از خوش قدمى زن، این است که نخستین فرزندش دختر باشد.

و چون به نبى خاتم بشارت دختر میدادند، می‌فرمود:

گلی است که خدا، روزیش می‌دهد و تامین او با خداست.

بر خود ببالید و از آن دسته دخترانى باشید که پیامبر درباره  ی ایشان فرمود:

چه خوب فرزندانى اند دختران محجوب!


زنجیره ی پلید

«اگر از حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن حمایت نمی‌کردند و ده‌ها فیلم ضد اسلام را در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست سفارش نمی‌دادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیر قابل بخشش نمی‌رسید.»

حضور رهبر معظم انقلاب در دانشگاه نیروی دریایی امام خمینی نوشهر

"هوالعظیم"

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش‌آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن اشاره به جنایت اهانت به چهره‌ی منور خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفیصلّی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم تأکید کردند: ملت‌ها با شناخت سیاست‌های اسلام‌ستیزانه‌ی استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت امریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته‌اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از این‌گونه اقدامات جنون‌آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.

رهبر انقلاب اسلامی، با یادآوری احساس عقب‌ماندگی دشمنان اسلام در «رویارویی با ملت بزرگ ایران و حرکت جوشان و خروشان بیداری اسلامی» افزودند: این مسئله باعث شده است که دشمنان امت اسلامی به کارهای دیوانه‌واری همچون حادثه‌ی اخیر دست بزنند.
ایشان این حادثه را از جمله عبرت‌های ماندگار تاریخ دانستند و خاطرنشان کردند: سردمداران نظام‌های استکباری، در حالی که از محکوم‌کردن این جنایت خودداری می‌کنند و وظایف خود را در مقابله با این جرم بزرگ انجام نمی‌دهند، ادعا می‌کنند در این حادثه دخیل نبوده‌اند.
رهبر انقلاب افزودند: البته ما اصراری نداریم دست داشتن آنها را در این جنایت اثبات کنیم، اما شیوه‌های سیاستمداران امریکا و برخی اروپایی‌ها، آنان را در افکار عمومی ملت‌ها مقصر کرده است و آنها باید نه با زبان، بلکه با عمل، خود را از این جرم سنگین تبرئه کنند.
ایشان با یادآوری انگیزه‌های ضد اسلامی در دستگاه‌های استکباری افزودند: به علت همین انگیزه‌هاست که مستکبران جلوی اهانت به اسلام و مقدسات را نگرفته‌اند و نخواهند گرفت.

ادامه مطلب ...

پیام رهبر در پی اهانت دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم


یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم

 

واللهُ مُتِمُّ نورِه


 وَلوکَرِهَ الکافِرون


             


در پی اهانت نفرت انگیز دشمنان اسلام به ساحت نورانی پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله و سلم حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت ایران و امت بزرگ اسلام، پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار را سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم، امریکا و دیگر سران استکبار جهانی خواندند و با تشریح دلایل کینه ورزی صهیونیستها نسبت به اسلام و قرآن، تاکید کردند: سیاستمداران آمریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون
ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام
دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. در روسیاهی عاملان این جنایت و گناه بزرگ همین بس که مقدسترین و نورانی ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه های مشمئز کننده ی خویش ساخته اند.
پشت صحنه ی این حرکت شرارتبار، سیاستهای خصمانه ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی است که به خیال باطل خود میخواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسلهای جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. اگر از حلقه های قبلی این زنجیره ی پلید یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش های امریکایی آتش زننده قرآن حمایت نمیکردند و دهها فیلم ضد اسلام را در بنگاههای وابسته به سرمایه داران صهیونیست سفارش نمیدادند، امروز کار به این گناه عظیم و غیرقابل بخشش نمی رسید.
متهم اول در این جنایت، صهیونیسم و دولت امریکا است. سیاستمداران امریکا اگر در ادعای دخالت نداشتن خود صادقند باید عاملان این جنایت شنیع و پشتیبانان مالی آن را که دل ملتهای مسلمان را به درد آورده اند، به مجازات متناسب با این جرم بزرگ برسانند.
برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این حرکات مذبوحانه ی دشمنان در برابر بیداری اسلامی، نشانه ی عظمت و اهمیت این خیزش و مبشّر رشد روزافزون آن است، والله غالبٌ علی امره
سیدعلی خامنه ای
23/شهریور/1391


افشای اطلاعات تازه ازپشت پرده حادثه 11سپتامبر

"هوالعلیم"

یک کارگردان فرانسوی درحال تهیه مستندی از حادثه 11سپتامبر است که درآن اطلاعات تازه ای از این حادثه افشا خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل البرز سمیره بن ترکی سعیدی کارگردان فرانسوی - الجزایری درجریان تهیه این فیلم به منابعی دست یافته که اطلاعات تازه ای را ازچگونگی وقوع این حادثه دراختیار او قرار داده اند.

دربخشی ازاین مستند این کارگردان به موضوع خرید ساختمانهای دوقلوی تجارت جهانی توسط دو صهیونیست اشاره میکند که دوماه قبل از حادثه اقدام به خرید آن نموده اند.
این دو صهیونیست پس از خرید این ساختمانها آنها را به دوبرابر ارزش واقعی بیمه حوادث مینمایند تا درصورت بروز هرگونه حادثه ای پول هنگفتی را به جیب بزنند.

پشت پرده انفجار ساختمانهای تجارت جهانی در حادثه 11سپتامبر

درادامه این مستند موضوع اخراج تمام نیروهای امنیتی حاضر درساختمان آنهم فقط چند روز قبل ازحادثه مورد بررسی قرار میگرد که براساس آن مشخص میشود درروزهای منتهی به 11سپتامبر فقط نیروهایی اجازه حضور دراین ساختمان را داشته اند که ازموقعیت تمام نقاط حساس ساختمان مطلع بوده اند.

این امر بااین هدف صورت گرفته که نیروهای مذکور فرصت لازم را برای بمب گذاری در نقاطی داشته باشند که با انفجار ناشی ازآنها ساختمان به یکباره فرو بریزد.
دربخش دیگری ازاین مستند موضوع ترور احمد شاه مسعود  مورد بررسی قرار گرفته و رابطه این ترور با موضوع 11سپتامبر مرتبط معرفی شده است .

این کارگردان فرانسوی معتقد است احمد شاه مسعود درست 2 روز قبل از حادثه 11سپتامبر ترور میشود زیرا او تنها کسی بود که بن لادن را کاملا میشناخت .

پشت پرده انفجار ساختمانهای تجارت جهانی در حادثه 11سپتامبر

وی میگوید: شاه مسعود بدلیل این اطلاعات گرانقیمت و ترس ازافشای چهره واقعی بن لادن واینکه چنین فردی قادر به طراحی و اجرای عملیات هواپیما ربایی و انهدام ساختمانهای مذکور نیست هدف تروریستهای وابسته به صهیونیستها قرار میگیردتااین اطلاعات افشا نشود.

وی گفت:هم اکنون باگذشت سالها ازاین ماجرا هنوز اجازه بررسی چگونگی حادثه به فعالان رسانه ای داده نمیشود ازهمین رو فعالیت دراین حوزه ازنظر سرویسهای امنیتی آمریکا خط قرمز امنیتی تعریف شده است .

بن ترکی سعیدی افزود: ماقادر نیستیم فیلمهایی باموضوع 11سپتامبر را در رسانه هابه نمایش بگذاریم و بجز اینترنت و رسانه های ایران حتی کشورهای اسلامی نیز دراین خصوص سانسور عجیبی را اعمال مینمایند.

السلام علیک یا جعفر بن محمد الصادق

                                              

چگونه مویه نکنم؟! در سوگ مولایی که عظمت نامش، آسمان را به تواضع وامی‏دارد! چگونه به این اشک‏های ناقابل بسنده کنم، که وسعت مصیبتت، فراتر از ادراک خاکیِ ما ناسوتیان است!

صدای گریه می‏آید! ... صدای ضجه فرشتگان!

بقیع، امشب دوباره، در خاک تو خورشیدی خواهد دمید و ستاره‏ای به آسمان خواهد شتافت!

 

نماهنگ : هندسه جدید دنیا

دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای‌ کلیپ تصویری جدیدی با عنوان «هندسه جدید دنیا» را منتشر کرد.با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانید این فیلم را با کیفیت های مختلف زیر دریافت نمایید :

                  


کیفیت متوسط و فرمت Wmv و با حجم 20.2 MB