بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

کتاب الکترونیکی«ولـــی امــر»

کتاب ولی امر حاوی مطالب مفید و جالبی درباره امام خامنه ای می باشد. در این کتاب به مواردی همچون : دلایل عقلی ولایت فقیه ، لزوم استقرار حکومت دینی ، ولایت فقیه قبل از انقلاب،مردم سالاری دینی و …اشاره شده است .همچنین حاوی خاطراتی از امام خامنه ای می باشد . خاطرات بزرگانی مانند آیت الله جوادی آملی،حجت الاسلام راشد یزدی،و .. دررابطه با زندگی امام خامنه ای ، در این  کتاب آورده شده است. چند سروده از مقام معظم رهبری نیز در آن گنجانده شده است.


دانلود با حجم ۱٫۷ مگابایت

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه 6 بهمن 1391 ساعت 01:32 ق.ظ

البه بنده نظرم این نیود که حتما وارد فضاهای تحلیل سیاسی از قبیل انتخابات ریاست جمهوری آینده شوید. بالاخره قالبا روح فضاهای سیاسی با روحیات زنها زیاد سازگاری ندارد. اما در باب فضاهای فرهنگی جا برای کار کردن بسیار است.به نظرم شما مطالبتون باید به گونه ای باشد که بتونید به فکر افراد به طور غیر مستقیم جهت دهی کنید.اینجوری از همه گروهها میتونید مخاطب داشته باشید. فلذا امکان هدایت افراد بیشتری را فراهمکنید. فضای حاضر وبلاگتون به گونه ای است که کسانی که مقداری با ولایت مشکل داشته باشند قطعا در لحظه ورود وبلاگ رو ترک میکنند. همانطور که گفتم شما باید بایک مسیر مشخص و هدفمند (همون نقشه راه مهندسی)مطالب مورد نظرتون رو به مخاطب تزریق کنید. حرفهای مستقیم آقا فقط تو جمعی که آقا رو قبول دارند کارساز است.
البته با همه این حرفها باز جای شکرش باقیست که وبلاگتون هر روز آپدیت میشود.وبلاگ برادرانتون که در قسمت پیوندها است هر شش ماه یکبار هم آپدیت میشه.
یاعلی

فاطمه 5 بهمن 1391 ساعت 08:45 ب.ظ

با عرض سلام
یک نقد به وبلاگتون داشتم. به نظر بنده وبلاگی که متعلق به بسیج دانشجویی است باید خیلی با وبلاگ های دیگه فرق داشته باشه.این مطالبی که شما میگذارید توی هر وبلاگ مذهبی دیگه میشه پیدا کرد. قطعا قبول خواهید داشت که شما باید فرقی داشته باشید با سایر وبلاگها. سعی کنید جندتا تحلیل تو سایتتون بگذارید. بصیرتتون رو بالا ببرید.صرف اینکه مطالبی در مورد آقا در سایتتون بگذارید نشانی از بالا رفتن بصیرت ندارد. در پشت این مطالبی که شما میگذارید هیچ فکری قرار نداره. صرفا یک کپی کردن ساده است که متاسفانه بسیج دانشجویی به اون مبتلا شده. سعی کنید مطالبی از خودتون بگذارید. اینجوری هم قدرت تحلیلتون بالا میره هم به فکر واداشته میشید و در نهایت در امتحانات زود چپ نمیکنید مثل خیلی از حضرات که بسیجی هم بودند.
ممنون.

باسلام
ممنون از نظرات سازنده تون
ان شاالله که به کار گرفته شود.
التماس دعا
یاعلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد