بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

بسیج خواهران خواجه نصیرالدین طوسی

وب سایت رسمی بسیج خواهران دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی / www.basij-kntu.ir

راهیان نور

سلام علیکم

بالاخره اردوی راهیان نور هم با تمام لذات ، قشنگی‌ها و سختی‌هاش گذشت . دوستان جاتون خالی ، خیلی خوش گذشت . خودتون فکرشو بکنید دیگه! شلمچه و کربلای5 ، معراج و شهدای گمنام تازه تفحص شده ، فکه و یاد شهید آوینی، دوکوهه و گردان تخریب،طلائیه و یاد سه راه شهادت ، هویزه و یاد شهید علم الهدی .... خلاصه خیلی به هممون حال داد.

جا داره همین‌جا از مسئول اردو خانوم کاووسی فر و کلیه دوستانی که به هر نحوی تو برگزاری این اردو نقش داشتن تشکر کنم ، من به نوبه خودم هرجا رفتم یاد همشون بودم ، اجرشون با شهدا ...

دعا کنید سال بعد هم زنده باشیم و بتونیم بریم. اینم چند تا یادگاری:

  


  

  



  

نظرات 1 + ارسال نظر
ایران1414 2 فروردین 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

بسم رب المهدی
دلم تنگ شده برا اون خاکا.انشاالله نگاهشون رو ازمون بر ندارن

به نام سلام
انشاالله همین طوره،همین که دعوتمون کردن بریم اونجا کلی بهمون لطف کردن؛ هر چی داریم از برکت وجود شهداست، انشاالله ما رو شفاعت کنن
یا علی
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد